Tydzień 26.06 - 02.07.2023
BRANŻA DROGOWA
Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych:
Sekcja II - D6; D8; D9;
Sekcja III - TG km 53+900 – skała; D12 – skała;
Wykonanie nasypów:
Sekcja II - D8; TG km 46+700; 47+500;
Sekcja III - TG km 51+750; 52+140; TG km 49+500 – 49+570; TG km 49+750 – 49+800; Makroniwelacja pod WS-37; Makroniwelacja km 50+700/D12;
Ulepszone podłoże, grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym lub wapnem (G4) - gr. 25 cm - KR3, KR 5, KR7:
Sekcja III - TG km 53+820 – 53+910 str. P;
Stabilizacja cementem - Górna warstwa nasypu 20 cm:
Sekcja I - TG km 41+990 – 42+005;
Sekcja II - TG km 47+550 – 47+566;
Sekcja III - TG km 49+515 – 49+525; TG km 49+748 – 49+755; TG km 49+525 – 49+530; TG km 49+743 – 49+748; TG km 51+600 – 51+650; TG km 52+134 – 52+150;
Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 25 cm - KR7:
Sekcja III - TG km 53+820 – 53+900 str. P;
Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 17 cm- KR7:
Sekcja I - TG km 41+990 – 42+005;
Sekcja III - TG km 52+134 – 52+160;
Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 20cm KR1, KR3, KR5, KR7:
Sekcja I - D2 zjazdy; Place manewrowe; TG km 41+990 – 42+005 str. L i P; TG km 41+465 – 41+500 str. L i P;
Sekcja III - D11a;
Podbudowa zasadnicza z AC22 P 35/50, gr. 18 cm - KR7:
Sekcja II - TG km 48+685 – 48+995;
Sekcja III - TG km 51+175 – 51+506 (I wwa) str. P; TG km 51+166 – 51+506 (I wwa) str. L; TG km 50+050 – 50+235 (I wwa) str. L;
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W gr. 8cm - KR-7:
Sekcja II - TG km 44+942 – 45+811 str. P; TG km 47+097 – 47+424 str. L; TG km 47+102 – 47+465 str. P;
Humusowanie:
Sekcja III - TG km 49+770 – 49+820 (skarpa) str. L; TG km 49+780 – 49+940 (skarpa) str. P; TG km 52+160 – 52+280 (skarpa) str. L; TG km 50+670 – 50+810 (przeciwskarpa) str. L; TG km 52+160 – 52+280 (przeciwskarpa) str. L; TG km 50+280 – 50+540 (przeciwskarpa) str. P;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 3:
Sekcja I -TG km 40+054 – 40+085 str. L; TG km 41+270 – 41+327 str. L; DD41+443 km 0+240 – 0+319 str. P;
Sekcja III - TG km 50+840 – 50+870 str. L;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 4:
Sekcja II - TG km 48+260 – 48+282 str. P;
Krawężniki betonowe:
Sekcja III - DD53+798;
Obrzeża:
Sekcja III - DD53+798;
Kostka brukowa:
Sekcja III - DD53+798.
BRANŻA MOSTOWA
WS-31 - układanie hydroizolacji z papy termozgrzewalnej; ułożenie nawierzchni z żywicy epoksydowej na kapach;
WS-35 - układanie warstwy ochronnej z asfaltu lanego; ułożenie nawierzchni z żywicy epoksydowej na kapach;
WS-36 - montaż krawężników; montaż desek gzymsowych; zbrojenie kap chodnikowych;
WS-30 - trwa wykonywanie zasypek podpór podpory A; wykonano izolację płyt przejściowych podpory E; wykonano śrutowanie kap chodnikowych;
WS-33 - rozpoczęto śrutowanie kap chodnikowych;
WS-24 - przygotowanie powierzchni kap pod żywice; gruntowanie powierzchni kap pod żywice;
MS-25 - zbrojenie wnęk dylatacyjnych na podporze C JL + JP; próba wodna kolektorów odwodnieniowych;
WD-27 - próba wodna kolektorów odwodnieniowych; wykonanie płyty przejściową podpora A;
PG-29 - zabetonowano ściankę zapleczną podpory A JP; trwa wykonywanie ścianki zaplecznej podpory B JP; wykonano warstwę ochronną z asfaltu lanego na płycie ustroju JL;
WS-37 - trwa wykonywanie zasypki podpór A i C, pod obiektem i od strony nasypu; zamontowano urządzenia dylatacyjne podpór A i B JP;
WD-38 - zabetonowano wnęki dylatacyjne podpór A i C;
P-04.2 - zasypki inżynierskie;
MM-02 - szalowanie i zbrojenie fundamentów skrzydeł;
MM-05 - zasypka przepustu.
OBIEKTY KUBATUROWE
BZT1 - wykonywanie posadzek gres; roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych;
BZT3 - zasypka drenażu wokół budynku;
BT MOP L - wykonywanie drenażu fundamentów; wykonywanie zasypki drenażu.
BRANŻA TUNELOWA
Tunel TS-26 - nawa wschodnia - betonowanie kap chodnikowych; wykonanie w-wy drenażowej z kruszywa łamanego; wykonanie w-wy podbudowy pomocniczej; nawa zachodnia - betonowanie kap chodnikowych;
Tunel TS-32 - trwa wykonywanie izolacji kaloty tunelu; trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; trwa wykonywanie kap chodnikowych wewnętrznych etap 2; wykonanie w-wy podbudowy pomocniczej w nawie wschodniej; wykonanie w-wy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego w nawie wschodniej i zachodniej.
ROBOTY BRANŻOWE
SYSTEMY I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA TUNELI TS-26 i TS-32:
Budowa sieci wodociągowej p.poż i kanalizacji p.poż dla tuneli:
1) Tunel TS-32 - wykonanie docieplenia instalacji ppoż DN150 (portal południowy); zalanie betonem kap chodnikowych do poziomu otuliny w obu nawach; rozpoczęcie obsypki piaskowej wodociągu p.poż posadowionego w kapie chodnikowej tunelu.
2) Przyłącze W6 do tunelu TS-32 - montaż rury przewodowej DN90 na odcinku 6W.37-6W.38.1 wraz z wpięciem do przyłącza żeliwnego DN80 w tunelu; wykonanie podsypki, osypki i zasypki na odcinku 6W.37-6W.38.1; wykonanie docieplenia przyłącza W6.
3) Tunel TS-26 - wykonanie wykopu na odcinku 4W.44-4W.46.1; budowa wodociągu na odcinku 4W.44-4W.46.1; zasypka odcinka 4W.44-4W.46.1; wykonanie docieplenia instalacji na wlocie i wylocie z tunelu.
System oświetlenia tunelowego:
Tunel TS-26 - montaż trasy kablowej E90 (nawa wschodnia, nawa zachodnia); montaż opraw oświetlenia przejazdowego (nawa wschodnia, nawa zachodnia).
Budowa kanalizacji deszczowej: wykonywanie robót na Zlewni nr 4; wykonywanie robót korygujących na Zlewni nr 6; wykonywanie robót na Zlewni nr 9; wykonywanie robót na Zlewni nr 11.
Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznych: budowa przyłączy energetycznych - tunel TS-26, TS-32.
Oświetlenie MOP Jaczków: układanie kabla oświetleniowego MOP P.
Budowa kanału technologicznego: KT 48+110 - 48+250 - budowa kanału technologicznego KTu2; KT 48+250 - budowa przyłącza SZR; KT 48+250 - montaż studni kablowych SKR-2 st76.
Budowa zbiorników retencyjnych: budowa zbiornika retencyjnego ZB-4; budowa zbiornika retencyjnego ZB-16a.
Tydzień 19.06 - 25.06.2023
BRANŻA DROGOWA
Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych:
Sekcja I - D1; DD41+443;
Sekcja II - D6; D9;
Sekcja III - TG km 53+900;
Wykonanie nasypów:
Sekcja I - Makroniwelacja DD38+491; Makroniwelacja TG;
Sekcja II - D9; TG km 47+050;
Sekcja III - TG km 51+750; MOP_PN; Makroniwelacja WS36;
Ulepszone podłoże, grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym lub wapnem (G4) - gr. 25 cm - KR3, KR 5, KR7:
Sekcja III - TG km 53+820 – 53+910 str. P;
Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 17 cm - KR7:
Sekcja II - TG km 44+670 – 44+695 str. P; TG km 44+730 – 44+780 str. P;
Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 20cm KR1, KR3, KR5, KR7:
Sekcja I - DP2787D; TG km 41+470 – 41+510 str. L;
Sekcja II - TG km 44+670 – 44+780 str. P;
Sekcja III - D11; MOP; MOP_PN_5 + parkingi; MOP_PN_3; MOP_WSCH_1;
Podbudowa zasadnicza z AC22 P 35/50, gr. 18 cm - KR7:
Sekcja II - TG km 46+012 – 46+278 str. L – 2 warstwa; TG km 45+990 – 46+675 str. P – 2 warstwa;
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W gr. 8cm - KR-7:
Sekcja II - TG km 44+922 – 46+694 str. L; TG km 46+360 – 46+685 str. P;
Rów kryty, średnica fi500, HDPE:
Sekcja III - TG km 53+020 str. L;
Humusowanie:
Sekcja II - TG km 46+640 – 46+710 (przeciwskarpa) str. P; TG km 45+200 – 45+400 (skarpa) str. L; TG km 45+280 – 45+400 (przeciwskarpa) str. L; TG km 45+130 – 45+170 (skarpa) str. P; TG km 46+150 – 46+250 (rów, skarpa, przeciwskarpa) – obsiew str. P; TG km 45+280 – 45+530 (przeciwskarpa) – obsiew str. P; TG km 48+300 – 48+330 (pobocze) – obsiew str. P; TG km 46+440 – 46+540 (przeciwskarpa) – obsiew str. P; TG km 45+560 – 45+620 (skarpa) – obsiew str. L; TG km 45+250 – 46+312 (przeciwskarpa) – obsiew str. P; TG km 46+640 – 46+710 (przeciwskarpa) – obsiew str. P; TG km 45+200 – 45+400 (skarpa) – obsiew str. L; TG km 45+280 – 45+400 (przeciwskarpa) – obsiew str. L; TG km 45+130 – 45+170 (skarpa) str. L;
Sekcja III - TG km 52+795 – 52+920 (skarpa, rów, przeciwskarpa) str. L; TG km 52+920 – 52+970 (skarpa) str. L; TG km 53+040 – 53+160 (skarpa) str. L;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 1 szczelny:
Sekcja III - TG km 50+676 – 50+705 str. P; TG km 50+676 – 50+720 str. L;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 2:
Sekcja II - TG km 50+720 – 50+790 str. L;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 3:
Sekcja I - D2 km 1+390 – 1+395; 1+405 – 1+4201+670 – 1+710; 1+738 – 1+800; 1+810 - 1+816; 1+952 – 1+960; 1+970 – 2+030; TG km 48+113 – 48+183 str. L; TG km 48+113 – 48+173 str. P;
Sekcja III - TG km 51+189 – 51+219 str. L; TG km 51+256 – 51+380 str. P; TG km 51+267 – 51+307 str. L; D17 km 0+368 – 0+755 str. L;
Krawężniki kamienne:
MOP PN1 km 0+600 – 0+653 str. P; MOP PN1 km 0+960 – 1+040 str. L; MOP PN1 km 1+060 – 1+140 str. P.
BRANŻA MOSTOWA
WS-31 - układanie hydroizolacji z papy termozgrzewalnej; ułożenie nawierzchni z żywicy epoksydowej na kapach;
WS-35 - układanie warstwy wiążącej z asfaltu lanego;
WS-36 - montaż krawężników; montaż desek gzymsowych;
WS-30 - trwa wykonywanie zasypek podpór podpory A; zabetonowano płyty przejściowe podpory E; zabetonowano kapy chodnikowe na ustroju nośnym w strefach przydylatacyjnych;
WS-33 - zabetonowano płyty przejściowe podpory A; zabetonowano kapy chodnikowe przy dylatacjach podpory A (kapy K1-K4); wykonano izolację płyty przejściowych;
MS-25 - zbrojenie wnęk dylatacyjnych na podporze C JL + JP; izolacja z papy płyt przejściowych na podporze A; montaż kolektorów odwodnienia;
WD-27 - izolacja z papy płyty przejściowej na podporze D; montaż kolektorów odwodnieniowych; zasypka podpory A;
PG-29 - zakończono demontaż deskowania ustroju nośnego jezdni prawej; trwa wykonywanie ścianki zaplecznej podpory A i B j.prawa; wykonano izolację termozgrzewalną ustroju nośnego jezdni lewej pod jezdnią; wykonano izolację termozgrzewalną ustroju nośnego jezdni prawej pod kapami chodnikowymi;
WD-34 - wykonano warstwę wiążącą z asfaltu twardolanego na płycie ustroju;
WS-37 - trwa wykonywanie zasypki podpór A i C, pod obiektem i od strony nasypu;
WD-38 - zabetonowano płyty przejściowych podpór A i C; trwa montaż deskowania i zbrojenia wnęk dylatacji podpór A i C;
P-04.1 - zasypki inżynierskie;
MM-02 - wykop po skrzydła przepustu; beton podkładowy pod skrzydła przepustu;
MM-05 - betonowanie skrzydeł.
OBIEKTY KUBATUROWE
BZT1 - wykonanie warstwy jastrychu na piętrze; roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych;
BZT2 - wykonanie fundamentów pod transformatory; wykonywanie warstwy jastrychu cementowego;
BZT3 - wykonanie drenażu wokół budynku;
BT MOP L - wykonywanie drenażu fundamentów; wykonywanie zasypki drenażu.
BRANŻA TUNELOWA
Tunel TS-26 - nawa zachodnia - betonowanie kap chodnikowych; wykonanie w-wy drenażowej; wykonanie w-wy podbudowy pomocniczej; nawa wschodnia - betonowanie kap chodnikowych; wykonywanie w-wy drenażowej; wykonywanie w-wy podbudowy pomocniczej;
Tunel TS-32 - trwa wykonywanie izolacji kaloty tunelu; trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; zabetonowano "słupki" ściany attykowej - segment 27; trwa wykonywanie kap chodnikowych wewnętrznych etap 2; wykonanie w-wy podbudowy pomocniczej w nawie zachodniej.
ROBOTY BRANŻOWE
SYSTEMY I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA TUNELI TS-26 i TS-32:
Budowa sieci wodociągowej p.poż i kanalizacji p.poż dla tuneli:
1) Odwodnienie tunelu TS-32 - wykonanie wykopu pod KD; budowa kanalizacji na odcinku 12DSI.1-ID.7 oraz 12DSP.1-ID.6; wykonanie podsypki, osypki i zasypki na odcinkach 12DSI.1-ID.7 oraz 12DSP.1-ID.6.
2) Tunel TS-32 - montaż węzłów hydrantowych na portalu północnym; wykonanie podsypki, osypki i zasypki węzłów hydrantowych; wykonanie odcinka 7W.15.1-7W.5.1.
3) Przyłącze W6 do tunelu TS-32 - wykonanie wykopu, montaż rury przewodowej Dn90 na odcinku 6W.9-6W.11, wykonanie podsypki, osypki i zasypki na odcinku 6W.9-6W.11.
System oświetlenia tunelowego:
Tunel TS-26 - montaż trasy kablowej (nawa wschodnia); montaż trasy kablowej E90 (nawa wschodnia, nawa zachodnia); montaż opraw oświetlenia przejazdowego (nawa wschodnia, nawa zachodnia).
Budowa kanalizacji deszczowej: wykonywanie robót korygujących na Zlewni nr 6; wykonywanie robót na Zlewni nr 15.
Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznych: budowa przyłączy energetycznych - tunel TS-26, TS-32.
Oświetlenie MOP Jaczków: układanie kabla oświetleniowego MOP P.
Budowa kanału technologicznego: KT 53+770-53+810 - budowa kanału technologicznego KTp2; KT 48+260-48+350 - budowa kanału technologicznego KTu2; KT 53+595 - budowa przyłącza SZR; KT 53+595 - montaż studni kablowych SKR-1 st136/1; KT 53+595 - montaż studni kablowych SKR-2 st136; KT 53+770 - montaż studni kablowych SKR-2 st137.
Przebudowa urządzeń wodnych i cieków: Rów R_49+725; Rów R_44+950; Rów R_44+800; Rów R_53+007.
Budowa zbiorników retencyjnych: budowa zbiornika retencyjnego ZB-4; budowa zbiornika retencyjnego ZB-16a.
Tydzień 12.06 - 18.06.2023
BRANŻA DROGOWA
Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych:
Sekcja I - D1; D2;
Sekcja II - D6; D9; D8b;
Sekcja III - TG km 53+900; MOP_PN;
Wykonanie nasypów:
Sekcja II - Makroniwelacja TG; D9;
Sekcja III - TG km 51+750; Makroniwelacja TG/D17;
Zasypki (pas dzielący, pobocza):
Sekcja III - TG pas rozdziału; TG pobocze;
Ulepszone podłoże, grunt stabilizowany spoiwem hydraulicznym lub wapnem (G4) - gr. 25 cm - KR3, KR 5, KR7:
Sekcja II - TG km 44+670 – 44+900;
Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 17 cm - KR7:
Sekcja III - TG km 49+360 – 49+510 str. L;
Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 20cm KR1, KR3, KR5, KR7:
Sekcja II - D6;
Sekcja III - TG km 49+360 – 49+490; TG km 53+670 – 53+800 str. P;
Podbudowa zasadnicza z AC22 P 35/50, gr. 18 cm - KR7:
Sekcja II - TG km 47+301 – 47+530 str. P – 1 warstwa; TG km 47+315 – 47+525 str. L – 1 warstwa; TG km 47+100 – 47+513 str. L – 2 warstwa; TG km 47+104 – 47+517 str. P – 2 warstwa; TG km 46+600 – 46+697 str. L – 1 warstwa; TG km 46+600 – 46+678 str. P – 1 warstwa; TG km 46+278 – 46+964 str. L – 2 warstwa;
Sekcja III - TG km 49+490 – 49+510 str. L;
Przepust pod koroną drogi; średnica fi 800, HDPE:
Sekcja III - D12 km 0+060;
Ściek drogowy "trójkątny" monolityczny:
Sekcja III - TG km 51+169 – 51+289 str. L; TG km 51+180 – 51+312 str. P;
Humusowanie:
Sekcja II - TG km 48+120 – 48+250 (obsiew skarpy) str. L; TG km 48+130 – 48+180 (obsiew skarpy) str. P; TG km 48+200 – 48+250 (obsiew skarpy) str. P ;TG km 46+250 – 46+312 (przeciwskarpa) str. P; TG km 48+260 – 48+290 (obsiew skarpy) str. P; TG km 48+360 – 48+430 (obsiew przeciwskarpy) str. P; D6 km 1+540 – 1+600 (przeciwskarpa) str. P; D6 km 1+700 – 1+850 (przeciwskarpa) str. P;
Sekcja III - TG km 53+222 – 53+440 (skarpa, rów, przeciwskarpa) str. L, TG km 53+200 – 53+400 (skarpa, rów, przeciwskarpa) str. P, TG km 49+820 – 48+920 (skarpa, rów, przeciwskarpa) str. L, TG km 52+315 – 52+510 (przeciwskarpa) str. P, TG km 52+300 – 52+655 (przeciwskarpa) str. L;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 1 szczelny:
Sekcja II - TG km 44+880 – 45+060 (ułożenie geomembrany) str. P;
Sekcja III - TG km 50+400 – 50+644 (ułożenie geomembrany) str. P;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 2:
Sekcja II - TG km 45+060 – 45+109 (ułożenie geomembrany) str. P;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 3:
Sekcja I - TG km 41+121 – 41+172 str. L; D2 km 2+567 – 2+600; 2+610 - 2+685; 2+710 – 2+720; 2+730 – 2+784; D2 km 2+030 – 2+070; 2+080 – 2+103; 2+186 – 2+190; 2+200 – 2+210; 2+225 – 2+231;
Sekcja III - TG km 53+020 – 53+160 str. L; TG km 52+920 – 52+987 str. L; D17 km 0+735 – 0+770; 0+488 0+500;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 4:
Sekcja II - TG km 48+273 – 48+357 str. P;
Krawężniki kamienne:
MOP_PN1; MOP_PN5;
Krawężnik betonowy:
Sekcja I - DP2787D.
BRANŻA MOSTOWA
WS-31 - montaż kolektora odwodnieniowego; zbrojenie płyt przejściowych; betonowanie płyt przejściowych; ułożenie nawierzchni z żywicy epoksydowej na kapach;
WS-36 - montaż krawężników; montaż desek gzymsowych;
WS-30 - trwa wykonywanie zasypek podpór podpory A; zakończono wykonywanie zasypek podpory E do poziomy płyty przejściowej; ułożono warstwę wyrównawczą pod płyty przejściowe podpory E;
WS-33 - zakończono wykonywanie zasypek podpory A do poziomy płyty przejściowej; ułożono warstwę wyrównawczą pod płyty przejściowe podpory A; wykonano beton podkładowy pod płyty przejściowe podpory A; zabetonowano płyty przejściowe podpory G; zabetonowano kapy chodnikowe przy dylatacjach podpory G (kapy K1, k2, k3);
WD-22 - wykonywanie warstwy ochronnej z asfaltu lanego; przygotowanie powierzchni pod antykorozję;
MS-25 - wykonanie płyt przejściowych przy A JL+JP; zabetonowanie wnęk dylatacyjnych przy A JL+JP; zasypka podpory C JL+JP;
WD-27 - zabetonowanie wnęk dylatacyjnych przy A i D; montaż kolektorów odwodnieniowych;
PG-29 - trwa demontaż deskowania UN JP; trwa wykonywanie ścianki zaplecznej podpory A JP.
WD-34 - trwa wykonywanie warstwy ochronnej z asfaltu lanego na płycie ustroju;
WS-37 - trwa wykonywanie zasypki podpór A i C, pod obiektem i od strony nasypu;
WD-38 - zamontowano urządzenia dylatacyjne; trwa wykonywanie płyt przejściowych podpór A i C;
MM-05 - betonowanie skrzydeł;
P-04.1 - zasypki inżynierskie; beton ochronny przepustu;
P-04.2 - zasypki inżynierskie.
OBIEKTY KUBATUROWE
BZT1 - wykonywanie stelaży podłogi podniesionej; roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych;
BZT2 - roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych; wykonywanie warstwy jastrychu cementowego;
BZT3 - wykonywanie stelaży podłogi podniesionej;
BT MOP P - wykonywanie zasypki drenażu;
BT MOP L - wykonywanie drenażu fundamentów.cementowej.
BRANŻA TUNELOWA
Tunel TS-26 - nawa zachodnia: betonowanie kap chodnikowych; wykonanie nasypu z betonu wałowanego; wykonywanie w-wy drenażowej; wykonywanie w-wy podbudowy pomocniczej; wykonywanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego; nawa wschodnia: betonowanie kap chodnikowych; C&C - Izolacja przeciwwodna - portal południowy; wykonanie nasypu z betonu wałowanego.
Tunel TS-32 - trwa wykonywanie izolacji kaloty tunelu; trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; zabetonowano ścianę attykową - segment 27; rozpoczęto wykonywanie kap chodnikowych wewnętrznych etap 2.
ROBOTY BRANŻOWE
SYSTEMY I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA TUNELI TS-26 i TS-32:
Budowa sieci wodociągowej p.poż i kanalizacji p.poż dla tuneli:
1) Poprzeczki przed tunelem TS-26 - kucie w skale i wykonanie wykopu pod KD; budowa kanalizacji na odcinku 5D.11-5D.11.1; montaż studni kanalizacyjnych.
2) Tunel TS-32 - montaż i mocowanie skrzynek do zasuw; Montaż docieplenia wodociągu DN80 skorupami PUR i matami PE; Montaż docieplenia wodociągu DN150 skorupami PUR i matami PE.
System oświetlenia tunelowego:
Tunel TS-26 - otworowanie stropu tunelu (nawa wschodnia); montaż trasy kablowej E90 (nawa wschodnia, nawa zachodnia); montaż opraw oświetlenia przejazdowego (nawa wschodnia, nawa zachodnia).
System wykrywania i sygnalizacji pożaru:
Tunel TS-26 - montaż uchwytów do liniowej czujki ciepła (nawa zachodnia).
Budowa kanalizacji deszczowej: wykonywanie robót na Zlewni nr 11; wykonywanie robót na Zlewni nr 15.
Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznych: budowa przyłączy energetycznych - tunel TS-26, TS-32.
Oświetlenie MOP Jaczków: układanie kabla oświetleniowego MOP P.
Budowa kanału technologicznego: KT 46+040-46+130 - budowa kanału technologicznego KTp2 (wypełnienie pakietem); KT 45+880-46+040 - budowa kanału technologicznego KTu2; KT 47+720-47+900 - budowa kanału technologicznego KTu2; KT 47+900 - montaż studni kablowych SKR-2 st71; TS-32 Portal Północny - Montaż studni kablowych st82/1, st82/2; TS-32 Portal Północny - Montaż rur kanału technologicznego DN110.
Tydzień 05.06 - 11.06.2023
BRANŻA DROGOWA
Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych:
Sekcja I - D2;
Sekcja II - TG km 44+680;
Sekcja III - TG km 53+900;
Wykonanie nasypów:
Sekcja I - Makroniwelacja TG;
Sekcja II - TG km 446+695; D6;
Sekcja III - D17; TG km 51+750; MOP_PN zieleńce; Makroniwelacja WS33;
Zasypki (pas dzielący, pobocza):
Sekcja I - TG km 38+250 – 38+400;
Sekcja II - TG km 48+100 – 48+350;
Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego gr. 30 cm (G4) - KR1:
Sekcja II - D6 km 0+525 – 1+390;
Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 17 cm - KR7:
Sekcja III - TG km 49+360 – 49+510 str. P;
Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 20cm KR1, KR3, KR5, KR7:
Sekcja III - TG km 54+020 – 54+060; TG km 52+165 – 52+220;
Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym (G1, G2, G3, G4) - gr. 15 cm - KR3:
Sekcja I - DP2787D;
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W gr. 8cm - KR-7:
Sekcja I - TG km 39+200 – 39+290 przejazd awaryjny; TG km 41+025 – 41+354 str. P;
Ściek drogowy "trójkątny" monolityczny:
Sekcja III - TG km 54+275 – 54+336 str. P; TG km 54+102 – 54+170 str. L; TG km 52+697 – 52+870 str. L; TG km 52+690 – 52+875 str. P; TG km 53+504 – 53+552 str. P; TG km 53+456 – 53+600 str. L;
Humusowanie:
Sekcja II - TG km 45+560 – 45+620 str. L (skarpa); TG km 46+440 – 46+540 str. P (przeciwskarpa); TG km 48+130 – 48+180 str. P (skarpa); TG km 48+200 – 48+250 str. P (skarpa); TG km 48+260 – 48+290 str. P (skarpa); TG km 48+300 – 48+330 str. L (skarpa); TG km 48+360 – 48+430 str. P (przeciwskarpa); TG km 48+130 – 48+180 str. P (pobocze +obsiew); TG km 48+200 – 48+250 str. P (pobocze +obsiew); TG km 48+260 – 48+290 str. P (pobocze +obsiew); TG km 48+300 – 48+330 str. L (pobocze +obsiew);
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 1 szczelny:
Sekcja III - TG km 50+274 – 50+564 str. L; TG km 50+280 – 50+400 str. P;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 3:
Sekcja I - TG km 39+117 – 39+227 str. L;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 4:
Sekcja I - D2 km 0+834 – 0+847; TG km 39+745 – 39+760 str. P;
Sekcja II - TG km 48+270 – 48+356 str. L.
BRANŻA MOSTOWA
WS-31 - montaż kolektora odwodnieniowego; zbrojenie płyt przejściowych; betonowanie płyt przejściowych; ułożenie nawierzchni z żywicy epoksydowej na kapach;
WS-36 - montaż krawężników; montaż desek gzymsowych;
WS-30 - trwa wykonywanie zasypek podpór; zabetonowano dylatacje modułowe - 4 szt.;
WS-33 - trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; wykonano beton podkładowy pod płyty przejściowe podpory G;
WD-22 - ułożenie papy pod jezdnią;
MS-25 - beton pod płyty przejściowe przy podporze A JL+JP; zasypka podpory C JL+JP;
WD-27 - betonowanie kap chodnikowych na ustroju; montaż dylatacji modułowych;
PG-29 - trwa demontaż deskowania ustroju nośnego jezdni prawej; zabetonowano strefy zakotwień ustroju nośnego jezdni prawej; zakończono wykonywanie kap chodnikowych na ustroju nośnym jezdni lewej;
WD-34 - zamontowano krawężniki zanikające na dojazdach do obiektu;
WS-37 - trwa wykonywanie kap chodnikowych jezdni prawej - montaż zbrojenia i krawężnika; trwa wykonywanie zasypki podpór A i C, pod obiektem i od strony nasypu;
WD-38 - trwa wykonywanie zasypki podpór A i C; trwa wykonywanie kap chodnikowych na ustroju nośnym - zabetonowano 80% kap;
MM-05 - zbrojenie skrzydeł;
P-04.1 - zasypki inżynierskie; ułożenie papy na płycie zespalającej.
OBIEKTY KUBATUROWE
BZT1 - wykonywanie fundamentów pod transformatory; wykonywanie tynków wewnętrznych na piętrze i klatce schodowej;
BZT2 - wykonywanie tynków cementowo-wapiennych; roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych;
BZT3 - wykonywanie warstwy jastrychów cementowych;
BT MOP P - wykonywanie drenażu fundamentów;
BT MOP L - wykonywanie tynków cementowo-wapiennych wewnętrznych; wykonywanie warstwy jastrej cementowej.
BRANŻA TUNELOWA
Tunel TS-26 - C&C - Izolacja przeciwwodna - portal południowy, Betonowanie kap chodnikowych - nawa wschodnia i zachodnia, Nasyp z betonu wałowanego - nawa wschodnia, Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej - nawa zachodnia.
Tunel TS-32 - trwa wykonywanie izolacji kaloty tunelu; trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; trwa montaż deskowania ściany attykowej - segment 27.
ROBOTY BRANŻOWE
SYSTEMY I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA TUNELI TS-26 i TS-32:
Budowa sieci wodociągowej p.poż i kanalizacji p.poż dla tuneli:
1) Poprzeczki przed tunelem TS-26 - kucie w skale i wykonanie wykopu pod KD; budowa kanalizacji na odcinku 5D.5-5D.6 (pod jezdnią) z rur kam. DN300; budowa kanalizacji na odcinku 5D.10-5D.11 z rur PP DN315; montaż studni kanalizacyjnych.
2) Tunel TS-26 - budowa wodociągu z rur z żeliwa sferoidalnego DN150mm kl. min C40.
System oświetlenia tunelowego:
1) Tunel TS-26 - montaż trasy kablowej E90 (nawa wschodnia, nawa zachodnia); montaż opraw oświetlenia przejazdowego (nawa wschodnia, nawa zachodnia).
Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznych - budowa przyłaczy energetycznych - tunel TS-26, TS-32.
Oświetlenie MOP Jaczków - układanie kabla oświetleniowego MOP P.
Przebudowa urządzeń wodnych i cieków - przebudowa rowu R_49+725.
Budowa kanalizacji deszczowej - wykonywanie robót na Zlewni nr 15.
Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznych - budowa przyłaczy energetycznych - tunel TS-26, TS-32.
Budowa kanału technologicznego - KT 47+900 - 47+940 - budowa kanału technologicznego KTp2 (wypełnienie pakietem); KT 45+880 - 46+040 - budowa kanału technologicznego KTu2 (wypełnienie pakietem); KT 47+940 - montaż studni kablowych SKR-2 st72; KT 48+350 - montaż studni kablowych SKR-2 st77; TS-32 Portal Północny - Montaż studni kablowych st82; TS-26 Portal Północny - Montaż rur kanału technologicznego DN110, DN125.
Tydzień 29.05 - 04.06.2023
BRANŻA DROGOWA
Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych i skalistych:
Sekcja I - D2; Sekcja II - TG km 46+850;
Sekcja III - TG km 49+400; 53+900;
Wykonanie nasypów:
Sekcja II - TG km 46+950; 47+050; D6; D9;
Sekcja III - TG km 51+700; 51+750; MOP_PN zieleńce;
Zasypki (pas dzielący, pobocza):
Sekcja I - TG km 38+250 – 38+400;
Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej gr. 25 cm - KR7:
Sekcja III - TG km 49+365 – 49+490; 53+650 – 53+715;
Warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej lub gruntu niewysadzinowego o CBR >=35% (G2, G3, G4) gr. 20cm - KR3, KR 5:
Sekcja I - DP2787D km 0+030 – 0+120;
Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej gr. 17 cm - KR7:
Sekcja II - TG km 44+695 – 44+730;
Sekcja III - TG km 53+780 – 53+800 str. L; TG km 53+670 – 53+810 str. P; TG km 52+160 – 52+220;
Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31.5 mm z kruszywem gr. 20cm KR1, KR3, KR5, KR7:
Sekcja II - TG km 44+695 – 44+730;
Sekcja III - TG km 51+440 – 51+508;
Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16 W gr. 8cm - KR-7:
Sekcja I - TG km 35+255 – 38+923 str. L; TG km 38+255 – 41+025 str. P;
Rów kryty, średnica fi400, HDPE:
Sekcja III - D17 km 0+260; 0+147;
Rów kryty, średnica fi500, HDPE:
Sekcja II - TG km 44+918; 44+860; 44+960;
Humusowanie:
Sekcja II - TG km 45+450 – 45+530 (przeciwskarpa); TG km 45+280 – 45+350 (przeciwskarpa); TG km 48+120 – 48+180 (skarpa);
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 3:
Sekcja I - D2 km 0+820 – 0+834; 0+860 – 0+890; 0+918 – 0+935; 0+945 – 0+951 1+105 – 1+110; 1+125 – 1+135; 1+245 – 1+265; 1+275 – 1+285; 1+295 – 1+325; 1+335 – 1+375; TG km 39+077 – 39+117 str. L;
Sekcja II - TG km 45+400 – 45+440 L; D10 km 0+424 – 0+506; 0+557-0+581;
Sekcja III - TG km 52+920 – 52+986 P; D17 km 0+368 – 0+455 L; 0+386 – 0+455 P; 0+430 – 0+539 P; 0+577 – 0+615 P; 0+735 – 0+770 P;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 4:
Sekcja II - D10 km 0+350 – 0+424;
Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków TYP 6:
Sekcja II - TG km 46+312 – 46+430;
Obrzeża:
Sekcja III - MOP Prawy; obrzeża na strefie rekreacji.
BRANŻA MOSTOWA
WS-31 - montaż kolektora odwodnieniowego; wykonanie warstwy z betonu niekonstrukcyjnego pod płyty przejściowe;
WS-36 - montaż dylatacji w osi H; betonowanie dylatacji w osi H; montaż krawężników; montaż desek gzymsowych;
WS-30 - trwa wykonywanie zasypek podpór; zamontowano dylatacje modułowe - 4 szt; zabetonowano kapy chodnikowe na UN;
WS-33 - trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; rozpoczęto betonowania kap chodnikowych na UN;
WD-22 - ułożenie papy pod jezdnią;
MS-25 - beton pod płyty przejściowe przy podporze A JL+JP; zasypka podpory C JL+JP;
WD-27 - betonowanie kap chodnikowych na ustroju; montaż dylatacji modułowych;
PG-29 - zabetonowano ustrój nośny jezdni prawej;
WS-37 - trwa wykonywanie ścianek zaplecznych podpory A i B, JP; trwa wykonywanie kap chodnikowych jezdni prawej - montaż deski gzymsowej i wklejanie kotew; trwa montaż zbrojenia i deskowania wnęk dylatacji podpór A i B, JL;
WD-38 - trwa wykonywanie zasypki podpór A i C;
MM-05 - zbrojenie skrzydeł; betonowanie fundamentów skrzydeł;
P-04.1 - zasypki inżynierskie; ułożenie papy na płycie zespalającej.
OBIEKTY KUBATUROWE
BZT1 - wykonywanie fundamentów pod transformatory; wykonywanie tynków wewnętrznych na piętrze i klatce schodowej;
BZT2 - wykonywanie tynków cementowo-wapiennych; roboty dociepleniowe ścian zewnętrznych;
BZT3 - wykonywanie tynków cementowo-wapiennych;
BT MOP P - wykonanie jastrychów cementowych; wykonywanie drenażu fundamentów.
BRANŻA TUNELOWA
Tunel TS-26 - C&C - Izolacja przeciwwodna - portal południowy, Betonowanie kap chodnikowych - nawa zachodnia, CPP6,Krawężnik betonowy monolityczny - nawa wschodnia i zachodnia, Nasyp z betonu wałowanego - nawa wschodnia, Podbudowa z betonu asfaltowego - nawa zachodnia.
Tunel TS-32 - trwa wykonywanie kap chodnikowych; trwa wykonywanie izolacji kaloty tunelu; trwa wykonywanie zasypek inżynierskich; trwa montaż deskowania ściany attykowej - segment 27.
ROBOTY BRANŻOWE
SYSTEMY I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA TUNELI TS-26 i TS-32:
Budowa sieci wodociągowej p.poż i kanalizacji p.poż dla tuneli:
1) Tunel TS-32 - montaż rur żeliwnych DN150 i DN80; montaż podpór pod wodociągi z rur żeliwnych.
2) Poprzeczki przed tunelem TS-32 - wykonanie wykopu pod sieć wodociągową; montaż rur ochronnych Dz273,0x7,1mm; montaż rur żeliwnych DN150 w rurach ochronnych; spięcie wodociągów w tunelu z odcinkiem 7W.9-7W.11.
3) Tunel TS-26 - montaż i mocowanie skrzynek do zasuw; wykonanie odwodnienia hydrantów.
4) Odwodnienie TS-26 - wykop, podsypka i obsypka pod kanał 5D.8-5D.8.1; montaż rur kan. DN315 PP na odcinku 5D.8-5D.8.1.
System oświetlenia tunelowego:
1) Tunel TS-26 - otworowanie stropu (nawa wschodnia, nawa zachodnia); montaż trasy kablowej E90 (nawa wschodnia, nawa zachodnia); montaż opraw oświetlenia przejazdowego (nawa wschodnia, nawa zachodnia).
Przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznych - budowa przyłączy energetycznych - tunel TS-26, TS-32. Oświetlenie MOP Jaczków - układanie kabla oświetleniowego MOP P.
Budowa kanału technologicznego - KT 48+450 - 48+560 - budowa kanału technologicznego KTp2 (wypełnienie pakietem); KT 47+930 - 48+000 - budowa kanału technologicznego KTu2 (wypełnienie pakietem); KT 48+350 - 48+450 - budowa kanału technologicznego KTu2 (wypełnienie pakietem); TS-26 Portal Północny - Montaż studni kablowych st34/2, st34/3; TS-26 Portal Północny - Montaż rur kanału technologicznego DN110, DN125.